خانه / مقالات / مهدویت / مهدی ستیزی و مهدی ستیزان / پرسشها و شبهات / بانویی که امام زمان علیه السلام بر جنازش حاضر شدن

بانویی که امام زمان علیه السلام بر جنازش حاضر شدن

بانویی که امام زمان علیه السلام بر جنازش حاضر شدن

مرحوم آیه الله سید محمد باقر مجتهد سیستانی، پدر آیه الله العظمی حاج سید علی سیستانی (دامت‏برکاته) در مشهد مقدس، برای آن ‏که به محضر امام زمان (عج) شرفیاب شود، ختم زیارت عاشورا را چهل جمعه، هر هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می‏‌‌کند.

ایشان می‌‏‌فرمود: «در یکی از جمعه‌‏‌های آخر،ناگهان شعاع نوری را مشاهده کردم که از خانه‌‌‏ای نزدیک به آن مسجدی که من در آن مشغول به زیارت عاشورا بودم می‏‌‌تابید. حال عجیبی به من دست داد و از جای برخاستم و به دنبال آن نور، به در آن خانه رفتم. خانه‏ کوچک و فقیرانه‌‏‌ای بود که از درون آن، نور عجیبی می‏‌تابید. در زدم.

وقتی در را باز کردند، مشاهده کردم که حضرت ولی‏ عصر امام زمان علیه السلام، در یکی از اتاق‏‌‌های آن خانه، تشریف دارند و در آن اتاق، جنازه‏‌ای را مشاهده کردم که پارچه‌‌‏ای سفید روی آن کشیده بودند.

وقتی که من وارد شدم و اشک‏‌‌ریزان سلام کردم، امام زمان (عج) فرمودند:

«چرا این گونه به دنبال من می‌‌‏گردی و این رنج‏‌‌ها را متحمل می‌‏‌شوی؟ مثل این باشید (اشاره به آن جنازه کردند) تا من به دنبال شما بیایم.»

بعد فرمود: «این، بانویی است که در دوره‏ بی‌‌حجابی (دوران رضاخان پهلوی) هفت ‏سال از خانه بیرون نیامد تا مبادا نامحرم او را ببیند.» باحجابمان دل مولارو شاد کن…

شیفتگان حضرت مهدی (عج)، ج ۳، ص ۱۵۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *