خانه / مقالات / مهدویت / مهدویت و مهدی شناسی / شناخت امام / امام زمان(عج) در کلام شهیدان

امام زمان(عج) در کلام شهیدان

امام زمان(عج) در کلام شهیدان

 

این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند)(امام خمینی(ره))

(همه جا خدا و انسان تنهای تنها،همه جا خاموش و دهشتزا و (انسان تنها و بی همراه، کس نباشد تا بپرسدراه ) اما انسان تنها نبود، با انتظار به سر می برد… انتظار حجت خدا…

آری حجت خدا راستی او کجا است؟…

کجاست آن که کژی ها و کاستی ها را به سامان آورد؟ آن که رسم ستم رابراندازد؟ .. . پرچم عدل را برافرازد؟ کجاست آن یادگار پیامبر و امامان؟

کجاست آن آرمان مطلوب حق پرستان؟ کجا است نابودکننده سرکشان و خودسران؟

کجاست ریشه کن کننده معاندان؟

کجاست انتقام گیرنده خون حسین سرور شهیدان؟ کجاست آن که پیشوایان فرمودند… شرار جرقه خون حسین از شرق زبانه کشد، رهبر این قیام وارث حسین (از قم ) در جهان طلوع کند… زمینه ساز انقلاب جهانی او شود تا اوبیاید، او از خاندان ماست.. ..)

 (طلبه شهید علی اکبر مازنی از: نوکنده)

(روزی امام عصر(عج) با اراده خداوند از پس پرده غیب، ظاهر خواهد شد وبساط ظلم و استکبار را از جهان برخواهد کند.)

(بسیجی شهید عبدالله کاویان تلوری از: بندرگز)

 (من کاملا از روی آگاهی و بینش و درک صحیح و با اعتقاد کامل به این که به خاطر دفاع از آرمان همیشه جاوید تشیع و برای دفاع از مملکت امام زمان حجت ابن الحسن(ع) به جبهه می روم و شهادت در این مسیر را فوز عظیم می دانم بنابراین اگر افرادی درباره ماها که به جبهه می رویم سوءظن دارند بایددر عقیده خود تجدید نظر کنند.)

(روحانی شهید غلام رضا علیزاده از: مشهد)

(دشمنان اسلام، ای ابرجنایتکاران! بدانید تا حزب الله زنده است، نخواهدگذاشت که شما نفس بکشید و لطمه ای به این انقلاب اسلامی بزنید. و بدانید بابه شهادت رساندن بچه ها و نوجوانان و پیرمردان و پیرزنان، این مردم حزب الله را نمی توانید از اسلام سرد کنید و بدانید صاحب این انقلاب حضرت مهدی(عج) است.)

(محصل شهید علیشاهی از: تهران)

(برای اصلاح جامعه و رسیدن به هدف اصلی، یعنی بهتر زیستن و انسان شدن،یا باید این افراد را ارشاد کرد و ساخت و اصلاح کرد، یا با از بین بردن آن ها، ریشه فساد را کند. اصولا هدف انبیاء و ائمه هدی علیهم السلام هم این بوده است که ابتدا با ارشاد، سپس با قهر و جنگ، فاسدان را اصلاح کنند. و این وظیفه هر انسانی است که برای اقامه این معنا، قیام کند. ودر طول تاریخ همواره نبرد مردان حق و فاسدان و ظالمین ادامه داشته است.

حضرت هابیل، قابیل را با شهادت خودش رسوا کرد، و امام حسین(ع) با خون سرخ خویش دستگاه یزیدی را فرو ریخت، و هم اکنون حضرت امام خمینی، به نیابت حضرت مهدی(عج)، ابرجنایتکاران شرق و غرب را رسوا کرده است.)

(دانشجوی شهید جلال رستمی از: شهریار)

(تمام مستکبران بدانند که ما تا جان در بدن داریم، دست ازاسلام و اماممان برنمی داریم و تا ظهور حضرت مهدی(عج) مبارزه می کنیم. شیعه نمی تواند ساکت باشد و ظلم را ببیند. مخالفان اسلام و آنهایی که با اسلام از سر ستیز وارد شده اند بدانند که ما تا زنده هستیم، نمی گذاریم که آن هابه خواب راحت بروند. کشته شدن در راه خدا افتخار ماست.)

 (محصل شهید محسن طحانی مزرعه نو از: تهران)

 (خطاب به برادران پاسدار: از دشمن هیچ باکی نداشته باشید و می دانم باکی ندارید و بدانید خدا پشت سر شما سربازان اسلام است و شما فقط سعی کنید که تمام کارهایتان در رابطه با خدا باشد و از خدا بخواهید هرچه زودتر ظهور ولی عصر(عج) را نزدیک کند و عمر این نایب ولی عصر(عج) راطولانی تر بگرداند; سعی کنید نیت ها پاک و خالصانه باشد و ان شاءالله تعالی پیروز هستید.)

 (پاسدار شهید مجید داودآبادی از: تهران)

(برادران بسیجی عزیزم، من از شما خیلی انتظار دارم.

شما باید از هر نظر نمونه و الگو باشید چون سربازان امام زمان(عج)هستید. برادرانم، راه مرا ادامه دهید و به سوی جبهه ها بشتابید و جبهه هارا خالی نگذارید، و راه سعادت بخش حسین را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید.)

 (بسیجی شهید محمد گروسی از: تهران)

(من به خاطر اسلام و به فرمان مردی به جهاد رفته ام که نایب امام زمان(عج) است و جهادم برای حق و حقیقت و مبارزه با کفار است. شهادت،تولدی است برای زندگانی جاودانه و ای کاش، جان ها داشتم و بارها برای پیروزی اسلام بر کفر می جنگیدم. بدانید راه خیر و برکت و سعادت (شهادت )است.)

(کفاش شهید محمد الهامی نژاد از: سبزوار)

(ما گناهکاران درگاه خداوندی، ما سربازان خمینی، ما جانبازان حسینی،آگاهانه و با بصیرت کامل این راه را انتخاب کردیم و به ندای (هل من ناصر ینصرنی ) خمینی لبیک گفته، و عاشقانه آغوش خود را برای استقبال ازشهادت گشودیم; چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهی که از شهدای بدر واحد و کربلا گرفته ایم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصدنهایی خود که همان انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است می رسد.

پس، ای اهل دنیا و ای امت مسلمان، بدانید هجرت وسیله ما، جهاد سلاح ما، وشهادت سعادت ماست که حقیقتا رستگاری دو عالم در زیر شمشیرها و سنگرها به دست می آید.)

 (محصل شهید محمد (کورش) مهاجر از: تهران)

(فرزندم مهدی، ای که انتخاب نام تو به خاطر عشق و علاقه ای بود که ازامام زمان(عج) در دل پدرت بود. ای که سعی کردم اولین کلمه ای که بر زبان تو جاری می شود کلمه (الله ) باشد، در زمان من یعنی در زمانی که تو تنهاآهنگ کلمات را اجرا می کردی، و این کلمات را بیش تر از کلماتی که در بین کودکان مرسوم است آموخته بودی منظورم از این حرف ها این است که کلام وخط و حرکت تو با یاد خدا و ائمه اطهار آغاز شد از تو انتظار دارم ازمسیری که برایت تعیین کردم… منحرف نشوی.)

 (کارمند شهید سیدابوتراب میرشریفی از: افجه)

(شعله عشق به اهل بیت پیغمبر عزیز و عشق به ولایت و به امام زمان مهدی(عج) را همواره در وجودت فروزان دار و ملاک و معیار حیات و ممات خویش را جز این مپسند. حفظ جان از واجبات است، پس در حفظ سلامت و طراوت خویش به خاطر رضای خدا و برای توانایی بیش تر در خدمت به ساحت مقدس ولایت کوشاباش.)

 

(دانشجوی شهید نجفعلی کلامی از: تهران)

پدیدآورنده: تهیه وتنظیم:دفترتحقیق وپژوهش بنیادشهیدانقلاب اسلامی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *